reklama

O tom čo nemalo prísť...

Nemal som už viac chuť na chvíle

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ako je táto. Na motýle,
čo z hlavy si robia krosovú dráhu
sabotujúc každú rozumnú snahu
zaspať len tak s dobrým pocitom z práce.
Nie. Tak to nejde. Nie bez domácej.

Vravíš mi veci po ktorých som túžil
Po ktorých netúžia ostatní muži
S úsmevom výčitky na zlatom podnose
Duša je nahá no nohy sú nebosé
Kráčajú na miesto kde nikdy neboli

Užíva všetko čo nechcel si dovoliť

Keď treba prenesie vianočné ostrovy
Keď treba dokáže dušu upokojiť
Keď treba tak objaví nové zeme
Keď treba tak správa sa ponížene
Keď treba nedá sa poraziť súpermi
Keď treba tak si uprace v kúpeľni

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som slnko sfarbené ránom na obzore
Egypťan Sinuhet v štvrtej kapitole
Morská soľ v sáčku čo zakúsila more
Som turista v horách čo našiel cestu dole
Svetový tenor v ruskom chlapčenskom zbore
A hlavne nie ja, lež moje ja, ktoré
dávno sa schovalo uprostred lesa
sľubujúc že viac nepohne sa.

No sľuby si včera dali iné telá.
Sme iní. Ja nájdený a ty viacej smelá.
Ja som to nechcel a ty si tiež nechcela.
No kde by bol svet keby biela bola len biela...

Michal Eperješi

Michal Eperješi

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď rozumný človek natiahne tetivu poznaniaA rub každej mince schová sa pri hode stranou doluKeď nie "potom" lež "teraz" stane chlebom každodennýmVtedy šťastie bude znamenať mať smolu... Zoznam autorových rubrík:  to sa stávao ženách a takviempríbehy o nichparadoxypoéziaSúkromnéPani K

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu