reklama

Za oknom

Pozrel som z okna a videl ťa tam

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pozrel som z okna a videl tam teba.

Stála si vo vzduchu a kus neba

žiaril ti na tvojej panenskej tvári.

A ten tvoj úsmev jak na oltári

keď víno a chlieb sa premieňa v telo.

Dívam sa na zázrak. Ľúbim ťa vrelo.

Pozrel som z okna a videl ťa za ním.

Odvtedy je mojim jediným prianím

uvidieť opäť tú nebeskú krásu

a iba nachvíľu podľahnúť jasu,

ktorý mnou tečie keď dívam sa na TY.

Kameň sa rozpadá na kúsky vaty

Pozrel som z okna cez bublinu z mydla.

Videl som, ako si roztiahla krídla.

Anjel! Som zvolal. Môj hlas zaznel bytom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ty si vletela dnu mojim krikom,

skrz oči a uši si prenikla telom

priamo až do srdca. A teraz? Si v celom.

Michal Eperješi

Michal Eperješi

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď rozumný človek natiahne tetivu poznaniaA rub každej mince schová sa pri hode stranou doluKeď nie "potom" lež "teraz" stane chlebom každodennýmVtedy šťastie bude znamenať mať smolu... Zoznam autorových rubrík:  to sa stávao ženách a takviempríbehy o nichparadoxypoéziaSúkromnéPani K

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu